خدمات رسانی هلال احمر سیستان و بلوچستان به زائرین اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از آمادگی تیم های هلال احمر استان جهت امدادرسانی به زائرین اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا- علیرضا میربهاء الدین در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه گفت: 61 نفر نیروی عملیاتی و پرسنل به همراه 2 خودروی آمبولانس ، 2 خودرو کمکدار و 2  موتورسیکلت  در 2 پایگاه امدادو نجات در شهرستان های میرجاوه و ریمدان  به زائرین اربعین که از کشور پاکستان وارد کشورمان می شوند خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: روزانه  4 تیم متشکل از 5 نجاتگر( 3 تیم برادران و 1 تیم خواهران ) در پایگاه های مرزی شهرستان های میرجاوه و ریمدان خدمات  خود را جهت زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه می دهند.

میربهاء الدین اضافه کرد: در راستای خدمات به زائرین 2 اردوگاه در شهرستان های میرجاوه و ریمدان برپا شده است که در هر اردوگاه 10 چادر امدادی جهت اسکان اضطراری و احتمالی به زائرین برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد:  4 پایگاه امداد و نجات موقت نیز جهت امدادرسانی بین راهی در مسیرهای چابهار ،فنوج ، ایرانشهر و میرجاوه مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز زائرین انجام شود.

وی گفت: تست قند و فشار خون، اجرای آموزش های ایستگاهی (cpr و کمکهای اولیه)، توزیع بروشورهای آموزشی، انجام خدمات سرپایی، توزیع غذای گرم و شربت از جمله خدمات امدادگران جهت زائرین اربعین می باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401061914085
  • خبرنگار :