برپایی دومین کلینیک کسب‌وکار در شهرک صنعتی شاهرود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از برگزاری دومین کلینیک سیار مشاوره کسب وکار در شهرک صنعتی شاهرود با حمایت این شرکت خبر داد.

مهدی رحمانیان ۱۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری کلینیک سیار کسب و کار با هدف کمک به عارضه یابی و ارائه خدمات مشاوره به واحدهای صنعتی در راستای رفع موانع صنایع برگزار شد.

وی بیان کرد: با ایجاد ساز و کارهای فراهم شده، شرایط برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و عارضه‌یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه‌های حقوقی، عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت،  سرمایه‌گذاری و تامین مالی، بازاریابی‌ و بازرگانی‌، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت، تامین مواد اولیه و آماده‌سازی‌ بنگاه‌ها برای ورود به صنعت فراهم شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: ۳۰ مشاور مجرب در دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار استان سمنان در شهرک صنعتی شاهرود حضور داشتند و در این کلینیک سیار مشاوران حوزه صنعت از پنج واحد ریخته‌گری دقیق پارس، کامجد، رنگین پروفیل کویر، ماشین‌سازی رادکان، واحد صنعتی رزازان‌ و واحد صنعتی حلوائی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید کردند.

رحمانیان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی شاهرود دارای ۵۲۳ هکتار مساحت است که ۲۵۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

وی اضافه کرد: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۰۷ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۶۰ هکتار در آن منعقد شده است. ۱۳۶ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۴۳۱۸ میلیارد ریال برای  ۲۹۵۹ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401061511546
  • خبرنگار :