حضرت‌پور: برد در اولین بازی بسیار مهم بود/ اسماعیل‌نژاد: مسابقه سختی مقابل آرژانتین داشتیم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حضرت‌پور پس از پیروزی سه بر دو تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین در مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت: ابتدا به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی بسیار مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

او گفت: بازیکنان ایران در این مسابقه خیلی خوب بازی کردند. برد در نخستین مسابقه قهرمانی مردان جهان خیلی مهم است و امیدوارم تیم ایران این روند را به خوبی ادامه دهد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه دوم تیم ایران برابر مصر گفت: بازی نخست به پایان رسید و از فردا به آنالیز مصر می‌پردازیم و به امید خدا این تیم را نیز شکست می‌دهیم تا بازهم مردم را خوشحال کنیم.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد پس از پیروزی برابر آرژانتین گفت: طبق آنالیزی که انجام شده بود، می‌دانستیم که مسابقه مهمی است و مهم‌ترین بازی دور مقدماتی ایران است. خداراشکر می‌کنم که گفته‌های کادر فنی را به موقع در زمین انجام دادیم. مسابقه سختی بود و آرژانتین پیش از این توانسته بود رتبه سوم المپیک شود.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: توانستیم با برنامه ریزی دقیق این بازی را ببریم و برای مسابقات بعد امیدوارتر شویم. مسابقه سنگینی بود و آن‌ها هم تیم ایران را آنالیز کرده بودند، اما در نهایت پیروز این مسابقه ایران بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401060504041
  • خبرنگار : 71638