رشد ۴۰۰درصدی پروژه های هفته دولت در سمنان

افتتاح ساختمان اداری ۳ دستگاه اجرایی در آرادان

فرماندار آرادان از رشد ۴۰۰ درصدی پروژه های هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

خانی، فرماندار شهرستان آرادان در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان هفته دولت راذیادآور رشادت ها و ایثارگری های شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: دولت سیزدهم در عرصه بهداشت و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی گفت: در بحث اقتدار و سیاست خارجه دولت آیت الله رئیسی نیز با عزتمندی، اقدامات و توفیقات بسیار خوبی به دست آمد.

فرماندار آرادان افزود: اگر امروز شاهدیم در بحث اعتبارات پروژه های افتتاحی هفته دولت، بیش از  ۴۰۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم نتیجه سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور و پیگیری های استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: با سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور و پیگیری های مجدانه استاندار سمنان، امروز سه ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران، میراث فرهنگی و هلال احمر در شهرستان افتتاح خواهد شد.

خانی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری پروژه های عمرانی و اقتصادی  شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲۶۰‌میلیارد ریال به بهره برداری و با اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال  کلنگ زنی خواهد شد.

 وی بیان کرد: مجموعا اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف در راستای توسعه شهرستان آرادان به وقوع پیوسته که امید می رود تا سرعت قطار توسعه شهرستان را بیش از پیش افزایش بخشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا، امام جمعه آرادان با بیان اینکه سفرهای مکرر استاندار سمنان طی مدت یکساله حضور در استان به شهرستان آرادان امری ارزشمند و قابل تقدیر است گفت: حقیقتا می توان گفت دوره ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، رئیس جمهور یادآور دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی با اشاره به حجم بالای واکسیناسیون در یک سال گذشته افزود: در بحث واکسیناسیون کرونا با اقدامات دولت سیزدهم، امروز در جایگاه های برتر دنیا قرار گرفته ایم.

امام جمعه آرادان خاطرنشان کرد: تامین برق مورد نیاز کشور و عدم قطعی برق مشترکان خانگی و مردم در ایام تابستان امسال، از دیگر اقدامات ارزنده دولت مردمی است.

وی با اشاره انسجام موجود در این شهرستان تصریح کرد: وحدت مثال زدنی موجود در شهرستان آرادان امری بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060504015
  • خبرنگار :

برچسب‌ها