فرماندار اردستان:

حضور مدیران فقط در ساعت اداری نباشد

فرماندار اردستان گفت: روسای ادارات اردستان حضورشان را در شهرستان فقط به ساعت‌های اداری محدود نکنند و برای انجام امور باید در ساعت‌های غیر اداری هم در میدان کار باشند.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(چهارشنبه، ۲ شهریور) در مراسم گرامیداشت هفته دولت در جمع مسئولان شهرستان، اظهار کرد: اردستان شهرستانی است که خداوند نعمت‌های زیادی را به این سرزمین داده، ولی آنچنان که باید از این نعمت‌ها استفاده نشده است. کم کاری‌هایی که در سال‌های گذشته در این شهرستان صورت گرفته باید با یک اقدام جهادی و مسئولانه جبران شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دوران خدمت شهید رجایی بسیار ناچیز بود، اما هنوز به عنوان یک رئیس‌جمهور مردمی، ساده زیست، پرتلاش و جهادی از ایشان یاد می‌شود.

فرماندار اردستان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند موقعیت و وظیفه کاری آنها فقط در ساعت اداری نیست، بعضی از ادارات شهرستان ساعت ۱۳:۳۰ تعطیل است که نباید این‌گونه باشد.

احمدی طباء با بیان اینکه کار برای مردم باید در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین وجه انجام شود، گفت: روسای ادارات اردستان حضورشان را در شهرستان فقط به ساعت‌های اداری محدود نکنند و برای انجام امور باید در ساعت‌های غیر اداری هم در میدان کار باشند.

وی تصریح کرد: موضوعی که باعث ناراحتی و گلایه می‌شود این است که برخی مسئولان اردستان هیچ آینده‌نگری ندارند. اردستان جز اولین شهرستان‌های استان اصفهان بوده، ولی نگاه نادرستی که وجود داشته نتوانسته از نعمت‌های بزرگ الهی که در این شهرستان وجود دارد، استفاده کند.

فرماندار اردستان با تأکید بر اینکه مسئولان اردستان جلسات با اقشار مختلف مردم و جوانان را در دستور کار خود قرار دهند، ادامه داد: ارائه گزارش عملکرد حوزه فعالیت خود به اصحاب رسانه در جهت جهاد تبیین یک اتفاق خوب برای ادارات می‌تواند باشد.

احمدی طباء با اشاره به اجرای برنامه‌های اردستان در هفته دولت، گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۸۷ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از اصحاب رسانه شهرستان انتظار داریم این هفته را به‌صورت ویژه پوشش خبری دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401060201560
  • خبرنگار :