در نخستین روز هفته دولت با حضور استاندار سمنان صورت گرفت:

افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در دامغان

 فرماندار شهرستان دامغان از افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۸۲ طرح عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی در دامغان خبر داد و گفت: همچنین امروز هشت پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری نیز در دامغان افتتاح می‌شود.

مهدی بندرآبادی درآئین افتتاح همزمان و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان که با حضور استاندار سمنان و به مناسبت هفته دولت در دانشگاه دامغان در حال برگزاری است اظهار کرد:در سال ۱۴۰۰ مجموعا ۲۰۸ میلیارد تومان‌اعتبار توسط ۴۴ دستگاه اجرایی جذب شد که تعداد ۹۳ میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.‌

وی تصریح کرد:خوشبختانه از محل تخصیص اعتبار به شهرستان دامغان ، اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه عمران شهری و روستایی ، احداث مجتمع فرهنگی و هنری دیباج و کلاته  ، تکمیل سالن های ورزشی و... به انجام رسیده است.‌

فرماندار دامغان با اشاره به اقدامات دولت در حوزه مسکن روستایی گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، تلاش های فراوانی در بحث تهیه طرح های هادی روستایی به انجام رسانده است.

بندرآبادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی دامغان- معلمان و دامغان- گلوگاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین برای تجهیز دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان و تکمیل استخر این مجموعه ۵ میلیارد تومان اعنبار اختصاص یافت.

فرماندار دامغان به معضل کم آبی در استان و کشور پرداخت و با اشاره به حمایت های دولت از این بخش اظهار کرد: خوشبختانه سد شهید شاهچراغی شهرستان دامغان ،‌ به عنوان تنها منبع تامین آب شرب و کشاورزی این شهرستان با اختصاص اعتبارات مناسب مورد توجه قرار گرفت .

بندرآبادی اضافه کرد: ۷۶ میلیارد تومان‌اعتبار در فاز اول از سوی شورای برنانه ریزی به شهرستان دامغان اختصاص یافته که ابلاغ شده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رستمیان ، امام جمعه دامغان از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی تلاش ها و خدمات دولت انقلابی دکتر رئیسی نام برد و گفت:بحمدلله حکومت ما ، حکومت علوی است. 

وی با بیان اینکه مردم در هر زمان باید مسئولان را در کنار خود ببینند اظهار امیدواری کرد: کشتی انقلاب به سلامت از مشکلات عبور و توانمندی و اقتدار و موفقیت خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد.‌

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060201498
  • خبرنگار :