افتتاح و بهره‌برداری از ۸۲ پروژه شهرستان دامغان در هفته دولت

فرماندار شهرستان دامغان از افتتاح و بهره‌برداری از۸۲ طرح عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مهدی بندرآبادی همزمان با هفته دولت در جمع اصحاب مطبوعات و رسانه شهرستان دامغان با اعلام این خبر افزود: در سال ۱۴۰۰ ، ۲۰۸ میلیارد تومان مجموعه اعتبارات شهرستان دامغان بوده که  از این مبلغ ۹۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به شهرستان دامغان تخصیص داده شده است و مابقی تا سقف ۲۰۸ میلیارد تومان اعتباراتی از شورای برنامه‌ریزی استانداری سمنان در نظر گرفته شده است .

 وی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۸۲ طرح عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در قالب ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان دامغان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

بندرآبادی گفت: این پروژه ها شامل تامین آب روستایی و عشایری ، تکمیل و توسعه راه های روستایی ، تکمیل  و احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرهای دیباج و کلاته رودبار ، تکمیل سالن ورزشی البرزشرقی ، تکمیل زمین چمن مجموعه انقلاب ، تکمیل استخر ذخیره آب شهید ساجدی، شروع  بکار آموزشگاه ۱۲ کلاسه مسکن مهر، ایجاد تاسیسات فاضلاب دامغان ، آب شرب مجتمع روستایی در شرق دامغان ، مجتمع آبرسانی منطقه دروار ، محور اصلی دامغان به گلوگاه در محدوده آستانه به دیباج ، ادامه احداث استخر دانش آموزی و خوابگاه متاهلین دانشگاه دامغان و استفاده بهینه از سد شهید شاهچراغی از جمله پروژه هایی که افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و در سال ۱۴۰۰ تامین مالی شده است .

فرماندار شهرستان دامغان در پایان افزود: در هفته دولت امسال چهار پروژه اقتصادی نیز با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید .

وی یادآوری کرد: این پروژه ها در هفته دولت بصورت متمرکز توسط استاندار سمنان افتتاح خواهد شد .

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060100510
  • خبرنگار :