ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ نفری دانشگاه سمنان در ترم پیش رو

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان،ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه در سال تحصیلی پیش رو دو هزار و ۵۷۵ نفر است.

دکتر فرشاد ورامینیان ۳۰ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بیشترین ظرفیت پذیرش در این مقطع مربوط به گروه آزمایشی علوم انسانی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با بیان اینکه سهمیه پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است اضافه کرد: اقدامات مناسبی برای افزایش اسکان در خوابگاه ها در حال انجام است.

دکتر ورامینیان افزود: پذیرش دانشجو در دانشگاه سمنان در ۱۱۴ کد رشته در مقطع کارشناسی انجام می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان، توجه جدی به مهارت آموزی و گسترش فعالیت های آموزشی با توجه به رشته های مورد نیاز جامعه را از رویکردهای دانشگاه سمنان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد.
همچنین رئیس دانشگاه معین استان سمنان، از برگزاری جشنواره سراسری علمی،پژوهشی، فرهنگی و ادبی نماز با عنوان(فجر تا فجر) با همکاری دانشگاه های این استان خبر داد.

دکتر مسعود نصیری زرندی در هشتمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان که به صورت مجازی برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق متفکران و صاحب نظران برای تولید آثار مرتبط با نماز دانست و گفت: در همین راستا مشارکت دانشگاهیان در سطوح استانی  و ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 رئیس شورای مدیریت آموزش عالی استان با بیان اینکه این جشنواره در سه محور علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی با ۳۴ موضوع برگزار می شود، افزود: مقرر شده محور علمی – پژوهشی و بخش نرم افزار های کمک آموزشی نماز (رایانه ای و تلفن همراه) و بازی ها و ابزارهای کمک آموزشی غیر دیجیتال این جشنواره با همکاری دانشگاه های استان اجرایی شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401053022016
  • خبرنگار :