رئیس دانشگاه آزاد خوزستان خبر داد

تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از بهمن‌ماه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی رشته پزشکی گفت: برنامه این است که در بهمن‌ماه امسال دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز پذیرفته شود.

دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش از این مجوز اصولی برای راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گرفته شده بود و زیرساخت‌هایی نیز برای استقبال از دانشجویان و ایجاد رشته به وجود آوردیم و به وزارت بهداشت نیز آمادگی خود را در این خصوص اعلام کردیم.

وی افزود: قرار شد که مجددا بازدیدی انجام شود تا تجهیزات دانشگاه برای راه‌اندازی رشته پزشکی ارزیابی شود. نامه‌نگاری‌ها  و پیگیری‌هایی انجام دادیم که برای بهمن‌ماه امسال در رشته پزشکی دانشجو بگیریم. برنامه این است که در بهمن‌ماه امسال دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز پذیرفته شود و اگر طبق برنامه پیش برویم از بهمن‌ماه دانشجوی پزشکی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص راه‌اندازی دیگر رشته‌های علوم پزشکی عنوان کرد: فعلا در حال تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی هستیم و در فازهای بعدی برای گرفتن دانشجو در رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401053021425
  • خبرنگار : 50300