توسط جهاددانشگاهی اصفهان انجام شد؛

توانمندسازی ۱۳۵ نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از اجرای دوره توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: توسعه منابع انسانی و پیشبرد آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی در زمینه‌های مختلف اشتغال و کارآفرینی و توسعه فردی و مهارت‌های عمومی مددجویان کمیته امداد به ضروریاتی نیاز دارد که مهم‌ترین آن کارشناسان خبره‌ای است که با تکیه بر مهارت‌های مشاوره و مربیگری بتوانند مددجویان را به شکل اصولی راهنمایی کنند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، افزود: در این راستا دوره توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان شامل ده عنوان در ۵۶ ساعت (۲۴ ساعت آموزش حضوری و ۳۲ ساعت آموزش غیرحضوری) از سیزدهم تا سی ام مردادماه برگزار شد.

نیازبخش گفت: فرهنگ کارآفرینی، اصول بازاریابی، مشاوره و هدایت شغلی، گزارش‌نویسی، مدیریت کسب و کار، نیازسنجی آموزش مبتنی بر مهارت، ارزیابی طرح‌های اقتصادی و نرم‌افزار Comfar از جمله سرفصل‌های این دوره است که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی، ایجاد هماهنگی و همسویی بین مشاوران، راهبران شغلی و مددکاران در ارائه خدمات پایه را از اهداف این طرح دانست و توضیح داد: کسب وکار به مددجویان کمیته امداد طراحی و ارائه شده است، به نحوی که بر اساس ارزیابی‌های اولیه از فراگیران و مطابق با نظرسنجی از آنها، پس از استخراج وضعیت همسویی و نیاز آموزشی و انگیزشی افراد تا استاندارد تعریف شده و تعیین دلیل این ناهماهنگی، آموزش‌ها و برنامه‌های حمایتی برای آنها پیش بینی و ارائه شده است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان تاکید کرد: این طرح با مرور و آموزش مباحث پایه کسب و کار و ضوابط و رویه‌ها و ضوابط حاکم بر طرح‌های اشتغال و برنامه‌های حمایتی مددجویان، شیوه‌های هماهنگی و همنوایی در اجرای و ارائه خدمات مشاوره و در یک فرآیند آموزشی نظری و عملی برای مدیران و کارشناسان ذیربط و معرفی و پیاده کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401052920991
  • خبرنگار :