فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در دستگیری یک سارق در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند یک نفر سارق را دستگیر کردند که به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار ناصر فرشید، امروز پنج شنبه ۲۷ مرداد اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401052720024
  • خبرنگار : 50026