دانشگاه آزاد دامغان صاحب دانشکده مهارت و کارآفرینی شد/ غیرفعال شدن ۳۵رشته به‌دلیل نبود دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از اخذ مجوز دانشکده مهارت و کار آفرینی در واحد دامغان  خبر داد.

دکتر نعمت الله نعمتی ۲۷ مردادماه در جمع خبرنگاران شهرستان دامغان با اعلام این خبر اظهار کرد: در دانشکده مهارت و کارآفرینی رشته های گیاهان دارویی و علوم تربیتی تدریس می‌شود . همچنین به‌زودی این دانشکده در گرایش های برق ، مکانیک و کامپیوتر نیز دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد دامغان نسبت به دیگر دانشگاه های کشور با مشکلات کمتری روبروست و شرایط مالی دانشگاه مناسب است اما این واحد نیز نیاز به حمایت دارد.

 دکتر نعمتی بااشاره به ظرفیت های این واحد دانشگاهی گفت: انتظار می رود که خانواده‌های فرهنگ دوست دامغانی به این دانشگاه اعتماد و فرزندان و دانشجویان خود را به دیگر شهرهای کشور نفرستند .

 وی با بیان اینکه دانشکده داروسازی دامغان جز سه دانشکده برتر کشور است تصریح کرد: این دانشکده در سال گذشته  رتبه اول کشوری را کسب کرده است و به خاطر عملکرد خوبش دربین دانشکده های کشور همیشه مورد توجه بوده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود : جذب اعضای هیئت علمی برای دانشگاه آزاد دامغان کاری بسیار سخت است و همچنین ماندگاری اعضای هیئت علمی برای مسئولین این دانشگاه به یک دغدغه بزرگ بدل گشته است .

وی بااشاره به تنوع برنامه های فرهنگی و دانشجویی در این دانشگاه گفت: در چندسال اخیر کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد دامغان به راحتی برگزار شده است، .

وی از افزودن رشته های کارشناسی مدیریت و روانشناسی به دیگر رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از شهریه پایینی برخوردار بوده و شهریه این دانشگاه با شهریه یک مدرسه غیر انتفاعی برابری می کند.

نعمتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ۳۲۰۰ دانشجو دارد اظهار کرد: در حال حاضر در این دانشگاه ۱۴۳ رشته کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری تدریس می شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه واحد دامغان ۱۵۰ عضو هیئت علمی و مدعو دارد اضافه کرد: تاکنون ۳۵ رشته این دانشگاه به دلیل نبود دانشجو غیرفعال شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401052719787
  • خبرنگار :