احراز نشدن صلاحیت ۳ داوطلب ریاست هیئت فوتبال فارس

در اولین روز از بررسی صلاحیت داوطلبان کرسی ریاست و نواب ریاست هیئت فوتبال استان فارس، صلاحیت سه نفر از سوی کمیته مربوطه احراز نشد.

صبح چهارشنبه ۲۶ مرداد، اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای مجمع انتخاباتی ریاست و نواب رئیس هیئت فوتبال استان فارس، برگزار شد.

قاسم محمدی، دبیر مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت: این جلسه با حضور نماینده حقوقی هیئت فوتبال و سرپرست دبیری هیئت فوتبال و بدون حضور نماینده معرفی شده اداره کل ورزش و جوانان فارس، برگزار شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در این جلسه، صلاحیت سه کاندید ریاست هیئت فوتبال به دلیل نقص مدارک و احراز نشدن بند ۶ آئین نامه هیئت‌های فوتبال استانی، تائید نشد؛ از بین کاندیداهای نایب رئیس هیئت فوتبال فارس هم سه نفر به دلیل فقدان سابقه ۵ سال مدیریت، تائید نشدند.

او خاطرنشان کرد که رسیدگی به صلاحیت دیگر داوطلبان طی مهلت قانونی تعیین شده، انجام و اسامی نهایی به حراست اداره کل ورزش و جوانان اعلام می‌شود تا پس از بررسی، به مراجع ذی صلاح اعلام و ابلاغ و نهایتا رسانه‌ای خواهد شد.

محمدی با تاکید براینکه هدف اصلی برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از حاشیه است، گفت: قطعا هیچ یک از اعضای کمیته بررسی صلاحیت داوطلبان، از قانون عدول نکرده و با در نظر گرفتن شرایط مشخص شده، صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401052619289
  • خبرنگار :