همزمان با هفته دولت صورت می گیرد:

برگزاری یادواره شهدای شاخص دولت در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برگزاری یادواره شهدای شاخص دولت در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی، اعتماد و مشارکت اجتماعی، برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با محوریت مردم و عمدتا در مساجد و محافل عمومی اجرایی می‌شود.

احمد ریواده، ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان ویژه ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان؛ گفت: ستاد بزرگداشت هفته دولت در سطح استان، شهرستان‌ها و بخش ها تشکیل و برنامه های کمیته های تخصصی ذیل ستاد نیز تدوین شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: ارائه و اطلاع رسانی توفیقات نظام یکی از وظایف ما در بحث جهاد تبیین است که هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی این دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.
ریواده افزود: در راستای امید آفرینی، محتوا سازی ویژه ارائه گزارش اقداماتی که در سطح استان صورت گرفته، در قالب کمیته اطلاع رسانی برای ارائه در سطح استان و ملی در حال انجام است.
وی عنوان کرد: در روز ۸ شهریور سال جاری در راستای تبیین فرهنگ‌ ایثار و شهادت در استان، یادواره وزینی در بخش شهدای شاخص دولت در سطح استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: نشست خبری استاندار و دیدار مردمی و ارائه میز خدمت با حضور استاندار، فرمانداران و اعضای شورای اداری در نماز جمعه در هفته دولت سال جاری انجام‌ می شود.
وی همچنین افزود: برنامه ریزی های لازم‌ طی هماهنگی با سازمان‌ تبلیغات اسلامی برای حضور مدیران در طول مدت هفته دولت سال جاری در سطح‌ مساجد محلات استان متناسب با مشکلات و موارد موجود به همراه دیدار مردمی و بررسی و رسیدگی به مشکلات انجام شده است.
استاندار سمنان گفت: بحث تبیین گفتمان دولت مردمی و گزارشی از اقدامات و تاکیدات ریاست‌ جمهور در راستای سفر به استان به صورت‌ جامع در هقته دولت سال جاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401052518411
  • خبرنگار :