افزایش ۶۸ درصدی مراجعه بیماران اسدآبادی به اورژانس بیمارستانی

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افزایش ۶۸ درصدی مراجعه بیماران اسدآبادی به اورژانس بیمارستانی این شهرستان خبر داد.

حسین سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش ورودی اورژانس بیمارستان قائم (عج)اظهار کرد: اورژانس بیمارستان در بازه زمانی مقایسه‌ای هفته اول تیر و مرداد، بیش از ۶۸ درصد در مراجعه به اورژانس رشد داشته است.

وی افزود: در بازه زمانی هفته اول تیر سال جاری، ۳۳۹۳ نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد۳۱۴۳ نفر خدمات سرپایی و ۲۵۰ نفر نیز در سرویس بستری اورژانس خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

سلیمانی تصریح کرد: این در حالیست که در همین بازه زمانی در مردادماه، تعداد ۵۷۰۰ نفر به اورژانس این مرکز مراجعه کرده‌اند و از این تعداد، ۵۴۵۰ نفر به صورت سرپایی و ۲۵۰ نفر نیز به صورت بستری در اورژانس  خدمت دریافت کرده‌اند.

وی همچنین ادامه داد:در هفته اول تیرماه ۳۵۲۶ تزریقات و ۴۴۰ خدمت سرم تراپی صورت گرفته که این آمار در هفته ابتدایی مرداد ماه با رشد دو چندان  شامل  ۵۸۴۲ تزریقات و ۶۷۹ خدمت سرم تراپی  بوده است.

سلیمانی تصریح کرد: براساس همین گزارش در همه آیتم‌های خدمتی همچون؛ کشیدن بخیه - سونداژ - پانسمان - نوار قلب و ... این رشد محسوس و حتی تا دو برابر نسبت به ماه قبل در همین مدت بوده است.

وی گفت: این آمار در روز اوج خود در روز جمعه هفتم مرداد ماه ویزیت افزون بر ۱۱۰۰ نفر بیمار و تزریقات ۹۸۷ نفر  بیمار را رقم زده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401050906589
  • خبرنگار : 50037