افتتاح یک واحد دانش بنیان دیگر در سمنان

در آیینی با حضور استاندار سمنان واحد دانش بنیان تولید نانوکربنات کلسیم شرکت هومان شیمی پارس سمنان در شهرک صنعتی سمنان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید محمد رضا هاشمی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که بلافاصله بعد از افتتاح این واحد و بازدید استاندار از چند واحد صنعتی شرکت صنعتی سمنان برگزار شد اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، ضرورت دارد تا افزایش و ارتقا کیفیت و کمیت شرکت‌های دانش بنیان به صورت توامان‌ مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات مدیرانی که با روحیه جهادی در راستای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان گام بر میدارند، شایسته تقدیر است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل، اجازه قطع انشعاب و دسترسی هیچ یک از واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی ندارند.

هاشمی ادامه داد: امروز یک واحد دانش بنیان تولید نانوکربنات سدیم در شهرک صنعتی سمنان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات در راستای تحقق شعار سال، تقویت تولید، افزایش بهره وری، افزایش فرصت های شغلی و ارتقا کیفیت محصولات، باید در دستور کار قرار داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: فرمانداران بازدید از واحدهای صنعتی و احصاء اطلاعات واحدهای راکد را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان عنوان کرد: ستاد احیای واحد های راکد استان در ادامه مسیر پیش رو و در راستای تقویت اشتغال و تولید در استان با جدیت به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401042013697
  • خبرنگار :