کشف ۴ کیلوگرم هروئین در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در پوشش خانواده با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: در راستای مبارزه جدی با باندهای توزیع مواد مخدر صنعتی، طی چند شبانه روز انجام کار اطلاعاتی دقیق، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری توسط یک باند تهیه و توزیع در پوشش خانواده مطلع شدند.

وی بیان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضائی، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک اقدام ضربتی این خودرو را قبل از ورود به شهرستان متوقف و سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

این مقام مسئول افزود: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودرو مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر هروئین از این باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی کشف و با متلاشی شدن این باند هر سه  قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری متهم فراری به اتهام نگهداری مواد مخدر توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای دستگیری مجرمین و متهمین تحت تعقیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام  قدامات فنی و تخصصی مکان اختفای متهم فراری که به اتهام نگهداری مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی بود را شناسایی کردند

ساکی با بیان اینکه ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401040805310
  • خبرنگار : 50038