بازرس کل استان سمنان عنوان کرد؛

عزم بازرسی برای برداشتن موانع از سر راه صنعتگران سمنان

بازرس کل استان سمنان با اشاره به ضرورت فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید، گفت: بازرسی استان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در صدد رفع موانع و مشکلات بر سر راه صنعتگران و واحدهای صنعتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر رشیدزاده در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در محل این شرکت اظهار کرد: حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات به منظور ممانعت از تعطیلی واحدهای صنعتی و تسریع امور سرمایه‌گذاری در دستور کار است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بازرسی در پشتیبانی از فعالان حوزه تولید و اقتصاد، تصریح کرد: مهیا بودن شرایط مناسب همچون تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر سرمایه‌گذاری در استان سمنان فراهم می‌شود.

رشیدی‌زاده افزود: فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید منجر به رشد و توسعه استان سمنان خواهد شد.

محمدرضا باقری نیز در این دیدار اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تمام ظرفیت خود در راستای حمایت از صنعتگران گام بر می‌دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: صنایع مشکل‌دار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و به شکل مستمر پایش می‌شوند تا به کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کم‌ترین زمان به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.

باقری ادامه داد: بی‌شک همکاری‌ها دو طرفه شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بازرسی در راه اندازی واحدهای صنعتی راکد موثر است و نقش مهمی در ایجاد اشتغال استان خواهد داشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401033122075
  • خبرنگار :