مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

کاهش جمعیت منجر به کاهش نیروی کار و قدرت اقتصادی در کشور می‌شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرزند آوری موجب تقویت و همبستگی اجتماعی در خانواده و قدرت اقتصادی کشور می‌شود.

علی جهانی در جلسه کمیته عفاف و حجاب این اداره‌کل به مناسبت هفته ملی جمعیت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت، اظهار کرد: با توجه به روند منفی کاهش جمعیت در کشور و اثرات منفی سالمندی و پیری طی سال‌های آینده باید اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش مردم نسبت فرزندآوری صورت گیرد و همه مسئولین کشور در این راستا حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های دشمنان نظام اسلام کاهش جمعیت شیعی در جهان و در کشور است خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های اصلی قدرتمندی، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده و جامعه‌ای، جمعیتِ آن است. جمعیت اندک در روابط خارجی، قدرت مانور در مقابل دشمنان را کاهش خواهد داد و بایستی جامعه شیعی در جهان و کشور گسترش یابد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یکی از عوامل ایجاد آرامش و افزایش شور و نشاط در زندگی را ورود فرزند به کانون خانواده عنوان کرد و افزود: در خصوص فرزند آوری برای همکاران این اداره‌کل حمایت لازم و مناسب را در همه حوزه‌ها انجام خواهیم داد.

گفتنی است، در این جلسه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از بانوان همکار این اداره‌کل که فرزندآوری داشتند با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401030704913
  • خبرنگار : 50175