سفر معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به استان سمنان

دکتر سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با استقبال ، استاندار سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی ، وارد شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان شد.

سید صولت مرتضوی با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با حضور در خط تولید شرکت تولیدی گلبهار جاده ابریشم از این واحد صنعتی بازدید کرد.

شرکت تولیدی گلبهار جاده ابریشم با تخصیص اعتبار لازم و مصوبه ستاد احیاء واحدهای راکد استان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۵۰ نفر مجددا فرآهم کرده است.

همچنین مرتضوی ، از شرکت تولیدی پارسیان پلی اتیلن( مشبک ایرانیان) تولیدکننده لوله اتصالات در شهرک صنعتی ایوانکی – گرمسار بازدید کرد.

شرکت تولیدی پارسیان پلی اتیلن (مشبک ایرانیان) تولید کننده لوله اتصالات با تخصیص اعتبار لازم و مصوبه ستاد احیاء واحدهای راکد استان در بهمن ماه سال ١٤٠٠ مجددا به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ٢٢ نفر نیز فرآهم گردید.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین از سیلوی در حال احداث ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار بازدید کرد.

 سیلوی یکصد هزار تُنی گرمسار در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست محترم جمهوری به استان برای تکمیل آن مصوب شد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری هم اکنون در حال بازدید از تعداد دیگری از واحدهای صنعتی استان است و قرار است امروز علاوه بر گرمسار به دیگر شهرستان های استان سفر و در خاتمه سفر خود در سمنان در کارگروه های استانی حضور یابد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022617200
  • خبرنگار :