به گزارش ایسنا، در روزهای برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، رویداد "جینو"(GINNO) -رویداد بازی سازی، با حضور گیمرها، پخش کنندگان(استریمرها) و ژورنالیستهای حوزه بازی برگزار شد.
شهاب عظیمیان دبیر رویداد جینو هم افزایی میان بازی سازها، گیمرها، پخش کنندگان(استریمرها) و ژورنالیستهای حوزه بازی را از اهداف برگزاری این رویداد نام برد و یادآور شد: اکوسیستم بازی در ایران جزیرهای است و با برگزاری این رویداد ما به دنبال یکپارچه سازی میان بازیگران این حوزه هستیم و رویداد "جی نو" که از روز اول تا پایان نمایشگاه اینوتکس برگزار میشود، در قالب استیج، سخنرانی و پنلهای متنوع، بازیگران اکوسیستم بازی را فعال کردهایم.
دبیر رویداد جی نو، با بیان اینکه هدف ما یکپارچه کردن اکوسیستم و زمینهسازی برای بازیگران این رویداد است، افزود: گیمرهای حرفهای در لیگی با حضور ۶۴ تیم شرکت میکنند و در این رویداد بازی "کال آف دیوتی"(Call of duty) موبایل برای علاقهمندان در پلتفرم نئوراکس در حال اجراست.
عظیمیان با تاکید بر اینکه استیج این رویداد به بحث آموزشی در حوزه بازی سازی و انتقال تجربه شرکتهای دانشبنیان حوزه بازی به علاقهمندان ارائه میشود، گفت: در استیج این رویداد در خصوص موضوعاتی چون بردگیم(بازی رومیزی)، ورزش الکترونیک، بازیهای موبایلی، تجاری سازی، تبلیغات در بازی، رفتارشناسی، متاورس، بازیهای بلاکچینی و NFT بحث و تبادلنظر میشود.
به گزارش ایسنا در این رویداد همچنین "کاستوم پلیرها" برای نخستین بار حضور دارند. کاستوم پلیرها شخصیتهای بازیهای رایانهای را به حالت واقعی برای مخاطبان ایجاد میکنند.
علاوه بر آن پروژه موشن کپچر یکی از مراکز نوآوری رونمایی شد. در این فناوری بدن با لباس مخصوصی پوشیده و در مفاصل نقطهگذاری میشود و تصاویر خروجی با استفاده از نرم افزارهایی، به صورت تصاویر سهبعدی ارائه میشود.
این روش باعث تولید ۱۰۰ دقیقه انیمیشن در روز میشود و در فضای موشن کپچر فضای ۳۶۰ درجه وجود دارد و نیاز به دکوپاژهای قدیمی نیست و آکسسوار هم حذف میشود.
انتهای پیام