شکایت‌های سفر را کجا ببریم؟

مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: شماره تلفن ۰۹۶۲۹ در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران فعال شده است.

به گزارش ایسنا، این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت‌ها از طریق سامانه اینترنتی https://www.۰۹۶۲۹.ir// نیز امکان‌پذیر است.

یحیی نقی‌زاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همچنین گفته است: سعی می‌شود برای تامین رضایت مسافران، شکایت‌های ثبت‌شده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.

مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از طریق این سامانه ثبت و اطلاع‌رسانی کنند.

علاوه‌بر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راه‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1401021207687
  • خبرنگار : 71021