همزمان با هفته روابط عمومی

کارگاه آموزشی "روابط عمومی دانش بنیان" برگزار می‌شود

اولین کارگاه آموزشی "روابط عمومی دانش بنیان"با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و تدریس حمید شکری خانقاه در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حمید شکری خانقاه، نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مدرس این کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی در توصیف این حرکت ارتباطی گفت: سرمایه‌گذاری روی منابع انسانی و فن آوری های نوین ارتباطی به گونه ای که امکان دسترسی به مهارت ها و توانایی ها و آشنایی با فناوری های جدید از طریق آموزش های رسمی و همگانی برای همگان فراهم شود از جمله پیش شرط های اصلی توسعه روابط عمومی دانش بنیان است.
وی افزود: به عبارتی توسعه روابط عمومی دانش بنیان مستلزم توسعه منابع انسانی خلاق با رویکرد ارتباطات نوین و توسعه سواد ارتباطی است.
او با تاکید بر توسعه سواد ارتباطی برای مدیران نظام ارتباطات کشور گفت: ایجاد و توسعه روابط عمومی دانش بنیان بستگی به افزایش و توسعه سواد ارتباطی و سواد رسانه ای و نوآوری و خلق ایده های جدید در نظام ارتباطات سازمان ها و جامعه مخاطب دارد. دانش بنیان سازی روابط عمومی مستلزم ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشهای ارتباطی و طرح و برنامه ریزی ارتباطی براساس تحقیق و توسعه است.
این مشاور و برنامه ریز ارتباطی در ادامه گفت: یکی از شاخص های نظام نوآوری در تعیین میزان روابط عمومی دانش بنیان تعداد محققان این حوزه در هر روابط عمومی نسبت به تعداد روابط عمومی‌ها و سازمانهاست. البته امیدواریم اساتید و پژوهشگران حوزه مدیریت رسانه و روابط عمومی، برای توسعه سواد رسانه ای و سواد ارتباطی و ایجاد روابط عمومی دانش بنیان متمرکز شوند.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی تخصصی در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ و ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز ۳۱ اردیبهشت که از سوی شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به نام روابط عمومی دانش بنیان نام گرفته با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران به صورت رایگان برگزار و در صورت انجام مراحل اداری به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا می شود.
لینک ثبت نام در این کارگاه آموزشی:
https://eseminar.tv/wb65982

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۲:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401021106902
  • خبرنگار : 71647