مجموع فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۴۸ نفر رسید

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۴۸ نفر رسید. 

علی احمدی در تشریح آمار بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۱۵ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه نتیجه تست ۱۶ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و پنج نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد، افزود: هم اکنون ۴۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند. 

وی گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۴۸ نفر رسید. 

احمدی بیان کرد:  درحال حاضر هفت بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. 

به گفته وی، به لحاظ شیوع کرونا شهرستان‌های بن، بروجن و فارسان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های شهرکرد و کیار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اردل، سامان، خانمیرزا، کوهرنگ و لردگان در وضعیت زرد هستند. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401013119574
  • خبرنگار : 50123