سرمربی فوتبال زنان ذوب‌آهن:

تیم همیاری قابل بیش‌بینی نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به پیروزی سپاهان در مقابل شهرداری سیرجان گفت: این نتیجه به سایر تیم‌ها این پیام را داد که تیم‌ها شکست‌ناپذیر نیستند، ما به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده خود هستیم، هرچند بازی‌های سخت‌مان باقی مانده است.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی با تیم همیاری ارومیه از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار کرد: تیم ارومیه تیم خوبی است و از جمله تیم‌هایی محسوب می‌شود که قابل پیش بینی نیست، نتایجی که در مقابل سایر تیم‌ها از جمله سپاهان گرفت این مطلب را مشخص می‌کند.

وی افزود: همیاری تیمی است که سخت می‌شود به آنها گل زد و نمی‌توان آن ها را دست کم گرفت؛ اما ما به این پیروزی احتیاج داریم، برای اینکه هفته آینده با تیم البرز بازی داریم و آن‌ها نیز برای کسب جایگاه خوب در جدول در حال جنگ هستند، به همین دلیل امیدوارم با پیروزی، بازی امشب را پشت سر بگذاریم تا با روحیه‌ای مضاعف خود را آماده بازی با البرز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن در خصوص وضعیت زهره کودایی و مصدومیتی که داشت، گفت: زهره کودایی حدود یک ماهی به دلیل آسیب دیدگی که داشت، نتوانست در کنار ما باشد، اما در این بازی درون دروازه ذوب‌آهن قرار دارد. چند مصدوم دیگر هم داریم که تلاش کردیم به بازی همیاری برسند.

شهبازی در خصوص برد سپاهان در مقابل شهرداری سیرجان و تغییر در جدول و همچنین تأثیر آن برای سایر تیم‌ها خاطر نشان کرد: سپاهان نتیجه بسیار خوبی در مقابل شهرداری سیرجان گرفت و بقیه تیم‌ها را هم به نوعی امیدوار به این کرد که تیم‌ها شکست‌ناپذیر نیستند و می‌توان آن‌ها را شکست داد. ما هم امیدواریم بتوانیم بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، هرچند بازی‌های سخت ما باقی مانده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401013018510
  • خبرنگار :