یک مسئول تاکید کرد؛

پیشوا برای تاب‌آوری آبی نیازمند احداث ۱۲ هزار متر مکعب مخزن است

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب‌آوری آبی خوبی داشته باشیم ، باید یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و یک مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی برای شهر احداث شود.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اجرای خط انتقال ماملو ، در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب‌آوری آبی خوبی داشته باشیم باید یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و یک مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی برای شهر احداث شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این دو مخزن حدود ۷۰ میلیارد تومان است ؛ ۲۲ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر شبکه آب شهر پیشوا فرسوده است که از این میزان، هشت و نیم کیلومتر آن در اولویت قرار دارد و نیازمند اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران  افزود: همچنین ۱۱۵ کیلومتر از ۱۶۸ کیلومتر شبکه روستایی شهرستان پیشوا دارای فرسودگی است ؛ به واسطه مشکلات اعتباری نتوانسته‌ایم اقدام مثبت و اثرگذاری در روستاها داشته باشیم ولی با پیگیری‌های صورت گرفته ، ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای حفر هفت حلقه چاه و احداث ۲۳۰۰ مترمکعب مخزن و ۱۵.۵ کیلومتر شبکه خط انتقال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401012816790
  • خبرنگار : 71379

برچسب‌ها