واریز بیش از ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

 مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با واریز بیش از۷۷ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان  به حساب  ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار و ۱۷۹ حامی حمایت هزارو ۵۵۲ یتیم و سه هزارو ۷۲۱ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، اظهار کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی بیش از ۷۷ میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی با بیان اینکه این مبلغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

محمدی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت نماید.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401012816536
  • خبرنگار : 50024

برچسب‌ها