سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بستری های کرونایی گلستان به ۱۹۸ بیمار رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به افزایش نسبی بیماران کرونایی نسبت به روز گذشته در استان، گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در گلستان به ۱۹۸ نفر رسید.

دکتر سعید گلفیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی استان‌گلستان در حال حاضر در شرایط نرمال است، اظهار کرد: انتظار ما این است که با همکاری مردم و مسئولان شرایط کرونایی استان را در شرایط کنترل شده ای قرار دهیم.

وی با تقدیر از همه اقشار مختلف به ویژه از اصناف، بازاریان، دانشجویان و ... افزود: امروز دیگر همه میدانیم که غلبه بر کرونا با همت جمعی و ایمن سازی جمعی با تزریق به موقع و کامل واکسن ها محقق می شود که باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری تعداد ۱۹۸ نفر بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵۰ بیمار در وضعیت مراقبت های ویژه و ۲۷ نفر متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان مهمترین توصیه ما به مردم عزیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب از جمله مهمترین نکات در این پروتکل هاست. 

به گزارش ایسنا بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، در حال حاضر تمامی شهرستانهای استان گلستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. 

انتهای پیام 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401012313002
  • خبرنگار : 50477