۲۸ فروردین؛ زنجان میزبان تیم‌ملی تکواندو عراق

رئیس هیئت تکواندو استان از حضور تیم‌ملی تکواندو عراق طی هفته آینده در زنجان خبر داد.

علی سپهری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تیم‌ملی نونهالان و نوجوانان عراق از روز ۲۱ فروردین‌ماه وارد کشور شده است، گفت: حضور تیم‌ملی نونهالان و نوجوانان عراق در راستای برگزاری اردوی مشترک با تکواندوکاران استان‌های گیلان، زنجان، همدان و کرمانشاه بوده و به مدت یک هفته نیز در این استان‌ها اردوی مشترک برگزار خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه قرار است تیم‌ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان عراق با تیم‌های منتخب استان‌ها تمرین و دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران عراقی این رشته جوان و کم‌تجربه هستند، این اردو در راستای ارتقای سطح این ورزشکاران بوده و قرار است اردوی یک هفته‌ای را در هر یک از این استان‌ها با هوگوپوشان ایرانی داشته باشند.

این فعال ورزشی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته ملی المپیک ایران و کمیته المپیک عراق، تیم‌ملی نوجوانان و نونهالان عراق یک ماه را برای تشکیل اردوی امادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و قهرمانی آسیا در مغولستان به میزبانی ایران خواهد بود.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: زنجان نیز بعد از استان گیلان از ۲۸ فروردین تا ۳ اردیبهشت در خانه تکواندو میزبان کاروان ۳۰ نفره این کاروان خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401012312935
  • خبرنگار : 50159