راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی توسط شهرداری شیروان

شهردار شیروان از راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی در ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

عین الله احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان با هدف پاسخ به سؤالات شرعی همشهریان، پایگاه پاسخ به مسائل شرعی، معارف اسلامی، شبهات دینی و فرهنگی در میدان انقلاب اسلامی دایر و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

شهردار شیروان بیان کرد: در این ایام، تعدادی از روحانیون، مبلغین و کارشناسان مذهبی به پرسش‌ها و سؤالات شهروندان پاسخ خواهند داد.

وی دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری شیروان را فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر برای ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، برگزاری نماز عید فطر و مناسبت‌های ویژه عنوان کرد.

وی همچنین تحقق وعده‌ها و تقویت اعتماد اجتماعی مردم را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری، حفظ و افزایش باور و اعتماد عمومی شهروندان به ساختار اجرایی شهرداری است.

شهردار شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات شهرداری‌ها، بطور مستقیم با مردم در ارتباط است، بیان کرد: شهرداری‌ها یکی از مهم‌ترین نهادهای خدمت رسان به مردم هستند و در تمام شهرهای کشور ارتباط گسترده‌ای بین شهروندان و شهرداری‌ها وجود دارد و بر همین اساس یکی از مهم نهادها در جلب رضایت و اعتماد شهروندان محسوب می‌شوند.

احمدی با اشاره به جایگاه شهرداری‌ها در بهبود کیفیت زندگی شهروندان اذعان کرد: با توجه به اهمیت رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری‌ها و تاکیدات رهبری در خصوص خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، مجموعه مدیریت شهری شیروان نگاه ویژه‌ای به تحقق این موضوع دارد.

وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اذعان کرد: ما بر این باور هستیم که تقویت اعتماد و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری منجر به افزایش تعامل و همکاری آنان در زمینه‌های مختلف از جمله پرداخت عوارض شهری خواهد شد و این مهم شهرداری را در پیشبرد اهداف خود یاری کرده و بهبود و توسعه خدمات شهر را تسهیل می‌کند.

وی افزود: هوشمند سازی و ایجاد شهرداری الکترونیک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان، استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران، اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در زمینه ارائه خدمات، بازنگری، اصلاح و تسهیل ارائه خدمت به مردم، تدوین منشور اخلاقی سازمان، نظر سنجی از مراجعان در خصوص نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات و ایجاد ساز و کارهای لازم برای تشویق کارکنان از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401011909939
  • خبرنگار : 50444