استاندار سمنان تاکید کرد:

نظارت مستمر بر بازار در ماه مبارک رمضان

استاندار سمنان بر نظارت و پایش مستمر بازار این استان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: نظارت ها در بازار به منظور مدیریت بهتر امور تقویت شود.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید نظارت بهتر و بیشتر در حوزه بازار برای مدیریت امور در ماه مبارک رمضان را به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در دستور کار قرار داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به تامین نیازهای این استان ادامه داد: هیچگونه مشکل و کمبودی در بحث کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در استان نداریم.

وی تاکید کرد: هیچگونه نگرانی در حوزه نیازهای ضروری و اقلام اساسی مورد تقاضای مردم این استان در ماه مبارک رمضان نباید وجود داشته باشد.

هاشمی با اشاره به عملکرد مناسب ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز اظهار کرد: از تلاشهای صادقانه اعضای ستاد تنظیم بازار استان که دستاورد آن مدیریت مطلوب و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بود، تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان تصریح کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، هیچگونه کمبودی در بحث تامین میوه شب عید وجود نداشت و میوه به وفور موجود بود که امری قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: از ظرفیت بسیج برای تقویت نظارت ها در بازار و تسهیل در دسترسی مردم به کالاها به بهترین شکل ممکن همچون گذشته استفاده شود.

استاندار سمنان در پایان به نقش مهم نهاده های دامی در قیمت گوشت و مرغ و...پرداخت و گفت: نظارت در توزیع نهاده‌های دامی در استان تشدید و راستی آزمایی در دستور کار قرار گیرد تا نگرانی های موجود برطرف شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401011809314
  • خبرنگار :