شمار قربانیان کرونا در فارس به ۸ هزار نزدیک می‌شود

آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که با اضافه شدن ۲ مورد فوت بر اثر این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان کووید-۱۹ در این استان به هشت هزار نفر نزدیکتر شد.

گزارش آماری از آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس از ابتدا تا صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین حاکیست که تاکنون ۶۲۱ هزار و ۱۷۱ بیمار مثبت قطعی با انجام ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۶۰۳ تست تشخیصی، در این استان شناسایی شده‌اند.

برپایه این گزارش، از بین کل بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا، خوشبختانه ۶۱۱ هزار و ۱۰۲ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

براساس گزارش آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته، با ثبت ۲ مورد فوتی جدید بر اثر ابتلا به این بیماری در فارس، شمار قربانیان به عدد ۷۹۹۳ نفر رسیده است.

همچنین این گزارش حاکیست که با بستری ۷۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۱۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

گزارش یاد شده یادآور می‌شود که تاکنون هفت میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۱۱ دُز واکسن کرونا به شهروندان ساکن شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی شیراز تزریق شده که شامل سه میلیون و ۳۹۹ هزار و ۶۱۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۹۳ هزار و ۷۰۷ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۷۹۴ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401011406500
  • خبرنگار :