کسب ۵ مدال پاراکانو در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند

مربی تیم ملی پاراکانو از کسب ۵ مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند خبر داد و گفت: ملی پوشان پاراکانو مطابق آن چیزی که انتظار داشتیم در تایلند ظاهر شدند.

پریسا مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی پاراکانو در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، اظهار کرد: در این مسابقات ما موفق به کسب در مجموع ۵ مدال برای تیم ملی پاراکانو شدیم که در حد انتظار بود. شهلا بهروزی (یک نقره و یک برنز)، رویا سلطانی (یک طلا)، اسلام جاهدی (یک طلا) و مسعود قیصری (یک نقره) بدست آوردند. 

وی در ارزیابی از عملکرد شهلا بهرورزی راد در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بهروزی راد یکی از امیدهای کسب مدال قهرمانی آسیا در کلاس kl۳ بود، هر چند زمان خوبی را به ثبت رساند و شرایطش راضی‌کننده بود اما به هر صورت ما به کسب مدال طلای او در بازی های پاراآسیایی چین امیدوار هستیم.

مربی تیم ملی پاراکانو همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با مشکل خاصی در تایلند مواجه بودید یا خیر؟ گفت: چون همه چیز طبق برنامه هماهنگ شده بود، مشکل خاصی وجود نداشت و فدراسیون قایقرانی حمایت خوبی از ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

مقدم در پایان درباره برنامه تیم ملی پاراکانو در سال جاری، تصریح کرد: اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از ۱۷ فروردین در دریاچه آزادی برگزار می‌شود که این اردو تا زمان اعزام بدون وقفه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401011406155
  • خبرنگار : 90047