محدودیت تردد کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از صبح روز ۱۱ فروردین محدودیت تردد تریلرها و کامیون‌ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در آزادراه کرج- قزوین و جاده قدیم قزوین- رشت آغاز شده و تا ساعت ۲۴ سیزدهم فروردین ‌ماه ادامه دارد.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از بعدازظهر روز ۱۰ فروردین بار ترافیکی برگشت مسافران نوروزی در محورهای استان به تدریج آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که با ترافیک سنگینی مواجه باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از صبح روز ۱۱ فروردین محدودیت تردد تریلرها و کامیون‌ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در آزادراه کرج- قزوین و جاده قدیم قزوین- رشت آغاز شده و تا ساعت ۲۴ سیزدهم فروردین ‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: رعایت فاصله طولی از مهمترین قوانین تردد در سطح آزاده‌راه‌ها است، از رانندگان تقاضا داریم که در محورهای آزاد راه به هیچ عنوان توقف نکنند چون با توجه به حجم بالای ترافیک موجب تصادف خواهد شد بنابراین خواهشمندیم در صورت خستگی در پارکینگ‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی، استراحت کوتاهی داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر اینکه استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ممنوع است، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مسافران در اسرع وقت برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت را آغاز کنند و با توجه به تقارن شب اول ماه مبارک رمضان بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

ذاکری‌منش در پایان گفت: پلیس هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با رانندگان متخلف در بحث سرعت و سبقت غیر مجاز ندارد و در عین حال آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان را دارد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۲:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401011205098
  • خبرنگار :