احمد حیدری با اشاره به راهاندازی میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت نیرو در مشهد اظهار کرد: با توجه به سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان رضوی میز خدمت و ارتباط مردم با دولت و وزارتخانهها در مشهد مانند سایر استانها راهاندازی و مکانی برای این منظور آماده شده تا همه عوامل تخصصی و شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو آماده خدماترسانی و شنیدن صدای مردم باشند.
وی ادامه داد: کارکنان وزارت نیرو، مردم، کشاورزان و هر کسی که نسبت به وزارت نیرو مساله و موردی داشته باشد، میتواند آزادانه در این میز حضور پیدا کند و با توجه به تقسیمبندی که انجام شده، مسائل خود را مطرح کند.
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو تصریح کرد: آن دسته از مسائل که در استان قابل بررسی باشد، در استان به آن رسیدگی میشود اما آنچه که نیازمند تصمیمگیری در سطح وزارتخانه باشد، از این طریق بررسی و نتیجه گزارشات نیز به دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.
انتهای پیام