انهدام یک باند و کشف بیش از یک تن مواد افیونی در زاهدان

در عملیات تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان 6 قاچاقچی دستگیر و یک تن و 355 کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.

به گزارش ایسنا، سردار احمد طاهری گفت: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ مواد افیونی که با استفاده از خودروهای سنگین و سواری، قصد جا به جایی محموله مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: عصر روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی به حوزه شهرستان زاهدان  موفق به دستگیری 3 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودرو سنگین کامیون و کشف 799 کیلوگرم حشیش به همراه 306 کیلو گرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به شناسایی دیگر اعضای این باند و انجام عملیات شب گذشته ماموران یگان امداد اشاره و اضافه کرد: در این عملیات دو دستگاه خودروی پژو 405 دیگر اعضای باند در محور بم-زاهدان توقیف و ضمن دستگیری 3 سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 250 کیلو و 875 تریاک کشف شد.

سردار طاهری افزود: در این 2عملیات هماهنگ یک باند بزرگ مواد مخدر منهدم، 6 سوداگر مرگ دستگیر و یک تن و 355 کیلو و 875 گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401011004351
  • خبرنگار :

برچسب‌ها