به مناسبت روز طبیعت صورت گرفت:

استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و پارک‌های جنگلی سنندج 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در راستای تسریع در امدادرسانی در روز 13 فروردین روز طبیعت علاوه بر آماده باش 160 آتش نشان در 8 ایستگاه سطح شهر 6 اکیپ سیار آتش نشانی هم در مبادی خروجی و مسیر پارک‌های جنگلی سطح شهر مستقر می‌شوند.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله شهروندان در روز 13 فروردین و به مناسبت روز طبیعت به دامن طبیعت روی می آورند که متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی در برخی از اوقات باعث بروز حادثه خواهد شد.

فضل وزیری بیان کرد:  این سازمان در راستای تسریع در امداد رسانی به شهروندان در روز 13 فروردین در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم را هم صورت داده است.

وی از استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و مسیر پارکهای جنگلی سطح شهر خبر داد و گفت: 160 آتش نشان هم در روز طبیعت در 8 ایستگاه  در آماده باش کامل هستند.

فضل وزیری اعلام کرد: آتش سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث رایجی است که اغلب در روز طبیعت رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت  از روشن کردن آتش  و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری نمایید.

فضل وزیری  به شهروندان توصیه کرد  با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری نمایند و تعطیلات نوروز را با خاطره خوشی به پایان برسانید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401010903795
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها