نماینده گچساران و باشت:

گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در گچساران است

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم طبیعی و تاریخی در نقاط مختلف گچساران، گردشگری از اولویت‌های مهم اشتغال‌زایی در این شهرستان است.

سید ناصر حسینی‌پور در جشن نوروزگاه در گچساران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان تدارک دیده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: آغاز سفرهای نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب رونق دوباره صنعت گردشگری در کشور شده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «نظارت بر تأسیسات گردشگری، ارتقاء کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر های نوروزی مهم و اساسی است.

سعید طالبی پور، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: «شهرستان گچساران ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و به‌خصوص گردشگری مذهبی دارد.»

وی افزود: بارگاه نورانی بی‌بی حکیمه (س) خواهر بلافصل امام رضا (ع) در این شهرستان به یک قطب بزرگ گردشگری در جنوب کشور تبدیل شده است.

طالبی پور تصریح کرد: ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم استان به گردشگران از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن‌های نوروزگاه در شهرستان‌های استان است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه روند پذیرش مسافر نوروزی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش است، ادامه داد: با تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو ستاد خدمات سفر استان، همه امکانات برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی فراهم شده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۱:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401010501687
  • خبرنگار :