پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای شهر رشت در سال ۱۴۰۱

رییس شورای اسلامی رشت گفت: وضعیت سراوان مشکلات جدی برای مردم روستاهای اطراف این دفنگاه ایجاد کرده است و برای رفع این مشکل، پیگیری راه اندازی زباله سوز سراوان از اولویت های کاری شورای رشت در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

 محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت که در سالن اجتماعات هلال  احمر گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه ترافیک در خیابان های شهر موجب سختی تردد مردم رد شهر شده است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی برای رفع این مشکل برنامه ریزی شده است و اجرای رینگ ۹۰ متری از جمله پروژه ها برای سال آینده است.   

وی افزود: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شواری دوره ششم است و طرح  سوال و برگزاری جلسه استیضاح شهردار هم از وظایف شورا است که در اولین سال کاری شورا به آن پرداختیم.

کارگرنیا ادامه داد: یکی از ویژگی های بسیار خوب دوره ششم شورای اسلامی شهر رشت وفاق و همدلی است و امیدواریم تا پایان دوره این وحدت حفظ شود و منجر به ارائه خدماتی در شان مردم رشت به شهر شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۱ سال تحول و توسعه رشت است و هدف ما این است که توزیع عادلانه خدمات رسانی در تمامی مناطق شهر رشت صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مشکلات دفن زباله در سراوان این شهر موجب معضلات زیست محیطی و رنج مردم اطراف این روستا شده است، به جد پیگیر تعیین تکلیف دفنگاه زباله سراوان رشت هستیم. خوشبختانه رفع  این مشکل مورد تاکید رییس جمهور و استاندار گیلان نیز است.

وی با بیان اینکه ما هم در شورای اسلامی رشت و شهرداری پی‌گیر جدی تعیین تکلیف دفنگاه زباله سراوان رشت هستیم، گفت: تصمیم بر این است که کارخانه کمپوست رشت را از ۵۰۰ به هزار تن برسانیم.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400122621204
  • خبرنگار :