مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: رزمایش آمادگی پلیس، دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی برای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.

عباس شرفی در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی اظهار کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در طول هشت هزار کیلومتر محورهای مواصلاتی استان و با نگاه ویژه به محورهای گردشگری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در طرح نوروزی حضور دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به فروکش کردن کرونا و کاهش محدودیت‌ها در نوروز ۱۴۰۱ با افزایش سفرها مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بین بخشی و همدلی مردم شاهد سفری خوش و عاری از تصادف برای هموطنان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: پویش سراسری همراهان سفر ایمن با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در طول طرح نوروزی ۱۴۰۱ اجرا می‌شود که مراسم افتتاح رسمی این پویش بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۵ اسفند با حضور مسئولان محلی و مردم استان در مجتمع خدماتی رفاهی سوری واقع در کیلومتر هشت محور خرم‌آباد_پلدختر برگزار و تا پایان طرح ادامه دارد از مردم استان و مسافران نوروزی دعوت می‌شود با پیوستن به این پویش خادمان خود را در ایمنی سفر یاری کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400122520716
  • خبرنگار : 50176