ایموبیله برترین گلزن لاتزیو در سری A شد

مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا توانست برترین گلزن لاتزیو در لیگ شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، چیرو ایموبیله روز دوشنبه با زدن تنها گل تیمش در پیروزی ۱-۰ مقابل ونتزیا، رکورد گلزنی تاریخ لاتزیو در سری آ را شکست و این تیم را به رده پنجم رساند تا بالاتر از تیم همشهری یعنی رم قرار گیرد.

در این دیدار ایموبیله یک گل آفسیاد نیز به ثمر رساند و در نهایت با تک گل ارزشمند خود تعداد گل‌هایش را با پیراهن  لاتزیو  به ۱۴۴ رساند که یک گل بیش‌تر از سیلویو پیولا، اسطوره گلزن ایتالیایی است. پیولا بهترین گلزن تاریخ سری آ با ۲۷۴ گل در طول یک دوره ۲۵ ساله است و بزرگ‌ترین افتخار او قهرمانی جام جهانی ۱۹۳۸ با تیم ملی ایتالیا است.

او ۹ سال از آن سال ها را در لاتزیو بازی کرد و در مجموع ۱۴۹ گل در تمامی رقابت ها برای باشگاه پایتخت نشین فوتبال ایتالیا به ثمر رساند، رکورد دیگری که در پایان فصل گذشته توسط ایموبیله می‌تواند شکسته شود.

گل ایموبیله بسیار شیرین بود زیرا به لاتزیو اجازه داد تا پیش از داربی پایتخت هفته آینده بالاتر از آتالانتا و مهم‌تر از همه رم باشد.

این مهاجم توانست در تابستان افتخار بزرگی را با تیم ملی فوتبال کشورش کسب کند و عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را کسب کرد و حالا باید تلاش کند تا تیمش را به جام جهانی قطر برساند.

در عین حال ونتزیا پس از سومین شکست متوالی و شانزدهمین شکست فصل  خود در سری آ در منطقه سقوط باقی ماند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400122418903
  • خبرنگار : 71460