اهدای ۲۶۰ سری جهیزیه به مناسبت روز جوان در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اظهار کرد: امروز به مناسبت روز جوان ۲۶۰ سری جهیزیه به افراد مستعد و خانواده‌ها و ۱۳۵ کمک هزینه به پسران برای ازدواج اهدا شد.

مجید مومنی روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: برای هر جهیزیه از سوی کمیته امداد ۱۵ میلیون تومان و از سوی خیرین نیز ۱۵ میلیون تومان کمک شد که به طور کلی ارزش هر جهیزیه، ۳۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در استان مرکزی ۴۵ هزار و ۴۰۱ خانوار تحت پوشش هستند و از حمایت ها بهره می برند. از این تعداد ۳ هزار و ۲۹۴ دختر مستعد ازدواج هستند که در سال جاری ۸۵۱ سری جهیزیه به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به این خانواده ها اهدا شد.

وی اضافه کرد: امسال بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و اکنون نیز در حال توزیع این کمک ها بین خانواده ها هستیم تا پیش از آغاز سال نو توزیع آنها به اتمام برسد.

مومنی خاطرنشان کرد: بنا بر این است که در صورت تامین برنج از سوی جهادکشاورزی، نفری ۱۰ کیلو برنج نیز بین خانواده ها توزیع شود.

وی عنوان کرد: امروز از جوانترین کارافرینان برتر استان، جوان ترین فردی که حامی ۳۶ یتیم است و جوان ترین زکات دهنده با سن ۲۱ سال نیز تقدیر و تشکر شد.

انتهای‌پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400122318298
  • خبرنگار :