جاده کم‌عرض منتهی به آرامستان؛ تهدیدی برای جان ابهری‌ها

رئیس شورای اسلامی ابهر بر ضرورت بحث تعریض جاده ازناب - آرامستان بهشت رضا (ع) به علت خطراتی که جان شهروندان را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

سیدعلی حسینی صبح امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه کمیته ترافیک شورای اسلامی شهر ابهر که به منظور بررسی مشکلات ترافیکی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات ترافیکی امروز ابهر که تبدیل به معضل بزرگی برای شهر شده، ریشه در سالیان متمادی گذشته دارد که در حال حاضر سبب ایجاد چالش برای شهروندان در عبور و مرورها شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد بیش از حد دست‌فروشان، وانتی‌ها و سد معبر در سطح شهر تعدی به حقوق شهروندان و سایر کسبه است، عنوان کرد: باید دغدغه ما رعایت حقوق شهروندان باشد که با این حجم ترافیک درگیر بوده و وقت‌شان تلف می‌شود که این شایسته مردم ما نیست.

رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه باید برای فراهم شدن شرایط کسب و کار دست‌فروشان، محل‌های مشخصی برای این منظور تعبیه شود تا معیشت آنان نیز دچار مشکل نشود، ادامه داد: در صورت رفع نشدن این مشکل باید با هماهنگی مقام قضایی و پلیس نسبت به جمع‌آوری عاملان سد معبر اقدام شود.

حسینی با تاکید بر اینکه این جلسات باید منجر به خروجی مناسبی باشد تا تغییرات در شهر احساس شود، متذکر شد: با همکاری مردم و مسئولان و ارائه تدابیر مختلف می‌توان به صورت ضرب‌العجل از حجم ترافیک شهر به صورت موقت تا زمان اتخاذ تصمیمات دائمی کاست.

این مسئول با یادآوری مجدد ضرورت بحث تعریض جاده ازناب - آرامستان بهشت رضا و خطراتی که غیراستاندارد بودن این جاده جان شهروندان را تهدید می‌کند، گفت: حفظ امنیت و جان شهروندان در تعریض این جاده اولویت اصلی ما است.

به گزارش ایسنا، از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه می‌توان به جانمایی پارکینگ‌هایی در نقاط مختلف شهر، زیباسازی مبادی ورودی شهر، اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح، تعریض و بازگشایی کوچه حاجی‌خانی، اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل ترافیک آرامستان بهشت رضا، جلوگیری از تردد خودروهای تک‌سرنشین به داخل شهر در آستانه سال جدید و برداشتن گام‌های عملیاتی برای تعریض جاده آرامستان بهشت رضا اشاره کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400122318085
  • خبرنگار : 50163