احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار شد

طی حکمی احمد رضا قاسمی بە عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار منصوب شد.

روز شنبه (۲۱اسفند) در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری از خدمات و تلاش‌های دکتر ورمقانی فرماندار سابق شهرستان بیجار تقدیر و احمد رضا قاسمی بە عنوان فرماندار جدید این سازمان منصوب شد.

فرماندار جدید بیجار گفت: ماموریت، ماموریت حساس و خطیری است و مسیر با فراز و نشیب‌های بسیاری همراە است، اما بە لطف و عنایت خدا این مهم محقق خواهد شد.

احمدرضا قاسمی در مراسم تودیع و معارفە خود اظهار کرد: مردم شهرستان بیجار هیچگاە برای نظام هزینەتراشی نکردە و یک سرمایە قابل اعتماد و اتکا برای مسئولین سیاسی هستند.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، در انتخابات، در راهپیمایی‌ها و در مناسبات ملی و مذهبی مردم شهرستان بیجار مشارکت و همکاری داشتەاند.

قاسمی بیان کرد: متاسفانە علی‌رغم آمادە بودن بسترهای لازم برای توسعە شهرستان بیجار، در زمان توزیع امکانات و اعتبارات بودجە شاخص جمعیتی در نظر گرفتە می‌شود.

وی بە سفر مقام معظم رهبری در سال ٨٨ اشارە کرد و گفت: روند توسعە و پیشرفت شهرستان متناسب با تاکیدات مقام معظم رهبری نیست و روند بسیار کند است.

قاسمی تصریح کرد: همە تلاش خود را خواهیم کرد تا با بهرەمندی از بضاعت فکری و معنوی کە در سطح شهرستان قرار دارد، بە این موضوع بە صورت کارشناسی بپردازیم.

وی اضافە کرد: نیرو و توان بومی این منطقە، ظرفیت بسیار عظیمی است و تلاش ما بر این خواهد بود بتوان از این ظرفیت مغفول ماندە استفادە کرد.

قاسمی ادامە داد: تلاش ما بر این است کە از ظرفیت‌های فکری و نخبگان این شهرستان در راستای توسعە و پیشرفت شهرستان استفادە کنیم.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: از همە مسئولین استانی خواستاریم کە افقی چهارسالە را برای شهرستان ترسیم کنیم و سستی و بی‌حوصلگی و بی انگیزگی به هیچ‌وجە پذیرفتە نیست.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۵۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400122217037
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها