برد فرش‌آرا و باخت چیپس کامل در ایستگاه آخر فوتسال

لیگ برتر فوتسال در سال جاری به ایستگاه پایانی رسید و تیم‌های مشهدی با برد و باخت به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۰ سرانجام با برگزاری رقابت‌های هفته بیست و ششم به پایان رسید و گیتی‌پسند اصفهان موفق شد با ۶۴ امتیاز بر سکوی نخست رقابت‌ها بایستد و قهرمان شود. پس از این تیم مس سونگون، کراپ الوند، مقاومت البرز و سن‌ایچ ساوه به ترتیب دوم تا پنجم شدند.

۲ تیم مشهدی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر اما روز گذشته آخرین بازی خود را برگزار کردند. چیپس کامل در اصفهان به مصاف قهرمان لیگ رفت و در شرایطی که از چند هفته قبل‌تر قهرمانی گیتی پسند قطعی شده‌ بود، مقابل این حریف سرشناس تن به شکست چهار بر یک داد. احمد عباسی ۲ بار، حسن‌زاده و سنگ‌سفیدی هر کدام یک مرتبه گلزنان گیتی‌پسند در این رقابت بودند و تک‌گل چیپس کامل را مرتضایی به ثمر رساند.

با این نتیجه چیپس کامل ۲۲ امتیازی باقی ماند و در انتهای لیگ ۱۴۰۰ به رتبه یازدهم تکیه زد. چیپس نخستین سال حضور در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کرد و موفق شد با محسن جنگی در لیگ برتر باقی بماند. ۶ برد، چهار مساوی و ۱۶ شکست و همچنین ۴۹ گل زده و ۱۰۴ گل خورده آماری بود که چیپس کامل از خود بر جای گذاشت. این تیم با دریافت ۱۰۴ گل ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال امسال از نظر آمار دفاعی محسوب می‌شود.

رتبه ششم برای فرش‌آرای مشهد

فرش‌آرای مشهد دیگر نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال نیز موفق شد با پیروزی به کار خود در لیگ برتر پایان دهد. آن‌ها در مصاف با فردوس قم در مشهد موفق به ثبت پیروزی سه بر صفر شدند. ممبینی، قهرمانی و قدرت بهادری گلزنان فرش‌آرا در این رقابت بودند. به این ترتیب فرش‌آرا که با مجید مرتضایی لیگ را آغاز کرد و با قدرت بهادری به عنوان مربی‌بازیکن به ایستگاه پایانی رسید، به رتبه ششم رقابت‌ها دست یافت.

۱۰ پیروزی، چهار تساوی و ۱۲ شکست و نیز ۶۱ گل زده و ۷۸ گل خورده آمار کامل فرش‌آرا در لیگ برتر ۱۴۰۰ بود.   گرچه هر ۲ تیم فولاد زرند و فرش‌آرا ۳۴ امتیازی است و فولاد تفاضل بهتری نسبت به فرش‌آرا ثبت کرده اما ملاک این فصل طبق اعلام سازمان لیگ بازی‌های رودررو است و بر همین اساس فرش‌آرای مشهد به رتبه ششم رسید و فولاد زرند هفتم شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400122116371
  • خبرنگار : 50084