نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان: معضلات فضای مجازی نیاز به چاره‌اندیشی دارند

نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: لازم است برای چاره‌اندیشی معضلات فضای مجازی اقدام کنیم که در این زمینه تقویت زیرساخت پیام‌رسان‌های داخلی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از جمله راهکارها است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان در قانون اساسی، گفت: مجلس خبرگان رهبری می تواند جهت کاربردی شدن مفاهیم غنی اسلام و وارد شدن آنها به صحنه اجتماع و زندگی بیشتر تلاش کند.

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری باید به طور مستمر میزان دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف خود را رصد کند. در این زمینه هیأت اندیشه ورز کارگروه های متعددی تشکیل داده و دستاوردهای خوبی داشته است.

دیرباز اظهار کرد: برای نظام اسلامی به مرور زمان مسائل و چالش‌های جدیدی پیش می‌آید و انتظار می‌رود اعضای مجلس خبرگان رهبری با استفاده از قرآن و سنت و معارف اهل بیت  برای این مسائل نوپدید و چالش های جدید، راه‌حل‌های جدید ارائه کند.

نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با تأکید بر نقش تأثیرگذار نخبگان حوزوی و دانشگاهی در حل مشکلات جامعه، اظهار کرد: اگر چه اعضای مجلس خبرگان رهبری با توجه به جایگاهی که دارند در ارتباط مداوم با جامعه نخبگانی هستند اما لازم است این ارتباط نهادینه و سازمان یافته شود.

 وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر فرهنگ جامعه، گفت: لازم است برای چاره‌اندیشی معضلات فضای مجازی اقدام کنیم که در این زمینه تقویت زیرساخت پیام‌رسان‌های داخلی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از جمله راهکارها است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400121814540
  • خبرنگار : 71533

برچسب‌ها