از محدودیت‌های کرونایی نوروز در زنجان چه خبر؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای سفرهای نوروزی، افراد حتما باید بدون علائم بالینی بیماری کرونا باشند و همچنین هر سه دوز واکسن را دریافت کرده و کارت واکسن به همراه داشته باشند.

مشهود تقیلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان از لحاظ بیماری کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان ایجرود در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه میزان تزریق دوز سوم واکسن در جمعیت بالای ۱۲ سال در استان زنجان ۴۶.۵ درصد است، افزود: تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت ۹ تا ۱۲ سال و ۱۷ درصد از جمعیت ۵ تا ۹ سال استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

این مسئول از تداوم محدودیت‌های کرونایی در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تالارها و رستوران‌ها و وسایل نقلیه عمومی تنها با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط همشهریان، خاطرنشان کرد: برای سفرهای نوروزی، افراد حتما باید بدون علائم بالینی بیماری کرونا بوده و همچنین هر سه دز واکسن را دریافت کرده و کارت واکسن به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400121814432
  • خبرنگار : 50167