دعوت از ۷ بازیکن تیم هندبال «لوله گستر اسفراین» به اردوی تیم ملی

نایب رئیس هیئت هندبال خراسان شمالی از دعوت ۷ بازیکن تیم «لوله گستر اسفراین» به اردوی تیم ملی خبر داد.

سمیه ریحانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم «لوله گستر اسفراین» که ۱۱ اسفند ماه به مسابقات نوجوانان باشگاه ها و دسته های آزاد کشور به میزبانی اصفهان اعزام شد در گروه خود در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: تیم لوله گستر اسفراین در مصاف با تیم های «زاگرس بهبهان» و «ذوب آهن اصفهان» پیروز و مقابل تیم های «فولاد مبارکه اصفهان» و «گچساران» مغلوب شد.

ریحانی ادامه داد: تیم لوله گستر اسفراین در این دوره از مسابقات نوجوانان باشگاه ها و دسته های آزاد کشور برای نخستین بار حضور داشت و توانست بازی درخشانی داشته باشد.

وی بیان کرد: در این مسابقات نماینده ای از فدراسیون هندبال از ۷ بازیکن تیم لوله گستر اسفراین به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

ریحانی از اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نام برد و گفت: زهرا بهنود، لیلا روشنی، فاطمه خوش خلق، کوثر صفدریان، مهلا سلطانی، فاطمه زهرا مشکدان و ریحانه حسن زاده نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال بانوان هستند.

وی همچنین به اسپانسر این تیم اشاره و اظهار کرد: «لوله گستر اسفراین» در این مسابقات اسپانسری بازیکنان نوجوان دختر هیئت هندبال خراسان شمالی را بر عهده داشت که سبب اجرای دقیق برنامه های تیم شد.

به گزارش ایسنا، تیم نیکو تجارت قم در منطقه شمال و تیم سنگ آهن بافق در منطقه جنوب کشور با پیروزی در مسابقه فینال عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400121713681
  • خبرنگار : 50467