تهیه پیش‌نویس همکاری با مناطق آزاد در دستور کار محیط‌ زیست

نخستین جلسه بررسی پیش‌نویس تفاهم‌نامه بین سازمان حفاظت محیط‌ زیست و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین جلسه بررسی پیش‌نویس تفاهمنامه سازمان حفاظت محیط‌ زیست و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزادتجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی که در معاونت محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی برگزار شد، حسن اکبری - معاون محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم با نشست‌هایی که با نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که برگزارشده است بتوانیم در خصوص رفع موانع و مشکلات  موجود از جمله تداخل مناطق چهارگانه با محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و فرآیندهای همکاری‌های چندجانبه به تفاهمنامه‌ای در چارچوب قانونی برسیم و بتوانیم بستر همکاری خوبی را درآینده فراهم کنیم.

وی در خصوص اهمیت تهیه این پیش‌نویس تصریح کرد: با توجه به‌ضرورت تدوین این پیش‌نویس امیدواریم با همکاری‌های دوجانبه نسبت به پیگیری موضوع و نهائی نمودن تفاهم‌نامه در اسرع وقت اقدام شود.

در ادامه مهدی کشاورز - مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک - در مورد اهداف پیش‌نویس تفاهم‌نامه و گسترش همکاری‌های دوجانبه و نحوه تفویض اختیارات توضیحاتی ارائه داد و گفت: آماده همکاری‌های مشترک با سازمان حفاظت محیط‌ زیست هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست این جلسه به ریاست معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی و با حضور مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و با شرکت نمایندگان مناطق آزاد کشور، نمایندگان معاونت  محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها، معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی، معاونت محیط‌زیست انسانی همچنین دفاتر تخصصی معاونت محیط‌زیست طبیعی برگزار شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1400121612661
  • خبرنگار :