به مناسبت آغاز سال نو :

بیش از ۴۰ المان و هفت سفره هفت سین در سنندج نصب می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از ۴۰ المان با موضوع نوروز، شهر خلاق موسیقی و سنندج پایتخت کتاب ایران خبر داد و گفت: نصب ۷ هفت عدد سفره هفت سین، آذین بندی و نورپردازی میادین اصلی هم به مناسبت فرا رسیدن نوروز اجرا می شود.

علی اصغری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال نو سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال آماده سازی ساخت چندین المان در سطح شهر است.

وی افزود: این سازمان در آستانه سال نو برنامه ریزی لازم را در خصوص آراستگی  و زیبا سازی سطح شهر صورت داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: رنگ آمیزی  مبلمان پارکی، سرویس های بهداشتی و همچنین  تعمیر و بهسازی سیستم های روشنایی پارکها  از جمله اقداماتی است که  توسط این سازمان در حال اجرا است.

وی گفت: نصب المان های موضوعی، آذین بندی و نورپردازی معابر اصلی یکی دیگر از برنامه های این سازمان در آستانه سال نو است.

اصغری، از طراحی و آماده سازی بیش از ۴۰ المان در سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: این المان ها با موضوع نوروز، سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران آماده سازی و در آستانه سال نو در میادین و پارک های سطح شهر نصب می شود.

وی اعلام کرد: هفت سری سفره هفت سین هم آماده شده است که به مناسبت آغاز سال نو در سطح شهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نورپردازی و آذین بندی معابر اصلی سطح شهر نظیر میدان آزادی، پارک سپیدار ( بوستان موسیقی ) خیابان های کشاورز، آبیدر، پاسداران و پیاده راه فردوسی و همچنین میادین حجاب، کوهنورد و میدان امام شافعی از جمله معابری است که به صورت ویژه نورپردازی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح هایی در راستای زیباسازی سطح شهر و همچنین نصب المان های زیبا و جذاب بتوانیم رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400121612196
  • خبرنگار : 50130

برچسب‌ها